Tuesday, September 29

gathering oh gathering

Pada tarikh 26 September 2009, bertempat di umah ckgu siti rodziah, kami berkumpul lagi.. aceceh.. cam ape ajer.. kami dengan jayanya dapat ber'gathering' & ber'hari ghayer' bersama ckgu siti..

untuk pngetahuan kengkawan blogger sumer, cikgu siti merupakan cikgu kami masa darjah 4 sampai darjah 6.. bila ramai2 dah berkumpul cmni macam2 la citer lama keluar.. hihik.. best tul...

antara tetamu kenamaan yang hadir termasuklah saya selaku ajk khas kaum muslimah.. akceli ramai lagi yang nak datang tapi x dapek nak datang sebab terpaksa balik awl.. yela2 massing2 nak kje, study.. len la saya.. dok kat ipoh ni jek.. penjadi penduduk yang teramatlah setia.. haha..

erk, sudah.. tamat di situ.. lagi yang hadir.. ada en. izzi, pak loyer selaku pengerusi majlis.. en. syed, taukey minyak.. en. herry yang hadir bersama bakal isteri beliau.. huhu.. jgn marah ek... lagi, ada en. hanafi, en. yeop & cik rafidah yang turut sama meluangkan masa berjumpa & beramah mesra dengan ckgu ct..

untuk pengetahuan kengkawanku tak tak berpeluang pegi menziarah ckgu siti, alhamdulillah ckgu dalam keadaan yang sihat walafiat sekarang.. lagi, korang nak tau.. hari msa kitorang berkumpul kt umah ckgu tu, rupa2nya hari tu birthday dia tau...

haaaaa.. amek nih.. saksikan wajah2 retro kanak-kanak ribena yang chomel2 ini bersama ckgu siti... gambaq ni msa kami melawat mana tah.. luper dah.. time tu darjah 6.. hihik..

erk... de sapa2 yang cuba teka yang mna satu saya...????



okey.. ni lak.. gambaq2 msa berghayer kt umah ckgu siti..



meh saya kenalkan kengkawan lama..
yang berdiri dengan gagahnya di belakang :
dari kiri : hanafi, herry, yeop, syed, izzi
yang duduk secara maintain chomel :
dari kiri : rafidah, cikgu siti & saya..





bergambaq bersama bakal ehem2 herry.. hihik.. si kecik tu bernama ain.. anak bongsu ckgu siti..

Monday, September 21


SALAM AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN





Segala salah dan silap harap di maafkan.. terlanjur kata dan perbuatan, pohon diampunkan