Tuesday, March 10

isu.. isu.. isu...

assalammualaikum...
hye sume...!!! rsa lama noo tak masuk sini... huwaaaaaaa... stiap ari saya punya perasaan meronta2 nak meng'online'... nak masuk dalam talian, nak masuk dalam talian..!! tapi nak wat cne... macam2 perkara nak diuruskan... pergh...!! busy mengalahkan menteri lak saya ni kan.. huahahahaha... tapi memang busy pon... macam2 perkara saya nak share.. huhu.. excitednya...............!!! berikut adalah isu-isu yang telah dikumpul sepanjang ketiadaan saya dalam talian ini...
isu utama...
stat hujung bulan lepas, ayah saya tak sihat... high blood pressure... badan yang mmg dah kurus bertambah kurus... asyik terlantar aje... nak jalan pon tak leh nak imbang... kesian saya nengok... anak mna yang tak susah ati kan klo tengok ayahnya sakit.. tul tak... susah ati kami satu family.. tapi pe nak wat.. setiap yang berlaku ada hikmahnya... saya anggap ini mungkin ujian dari Allah.. tul tak??? apa pon, ingat 5 perkara sebelum 5 perkara.. so, sakit tu termasuk la dalam 5 perkara tuh.. kan.. kan..??? sepanjang tempoh ujian nih, saya rsa cam sambut raya lak.. setiap hari, ada aje yang datang melawat ayah.. huhuh.. leh tahan glamor gak ayah saya ni tau... so far, sekarang ni, kesihatan ayah bertambah baik... walaupon tak sepenuhnya lagi.. tapi, alhamdulillah.. saya bersyukur sgt2...
isu kedua...
last week juga saya telah di'interbiu' untuk pengesahan jawatan... walaupon perasaan saya tak sepenuhnya di tempat interbiu tapi saya cuba yang terbaik.. overall, soklan yang cik puan tu tnya mmg agak susah sebab saya tak prepare... huwaaaaaaaaa....!!!! klo prepare, huh... saya confirm leh jawab sambil kunyah kacang.. wa cakap sama lu beb...!!! hihik... apa pon, hopefully sume xde problem la...
isu ketiga...
last week budak2 exam... march monthly test... aman rsanya kat skola tuh... xde la dok hingaq dgn suara serak2 kahak budak2... klo tak, huh... usah mimpi la la nak aman damai permai makmur sentosa.... bising memanjang... tambah2 klo xde cikgu... mau pusing kelapa wooo.... ops, pusing kepala daaaaaa... pas exam, busy menanda kertas dorang la pulak... erm, alhamdulillah... semalam dah setel sume...
isu keempat...
weken lepas saya sah menjadi pengapit kepada member baikku.. hahaha... cam hampes aje ayat ko nih linda.. nurul dah sah jadi milik ipin.. alhamdulillah... nanti2 saya akan upload gambar tu ek.. ko macam mna linda??? sapa la yang bakal menjadi milikmu...!!! huwaaaaaaaaaaaaaa..... aceceh... macam merayu pulak.... okey, stop it...!! isu keempat tamat serta merta di sini.. sila muncul isu seterusnya...



isu kelima...
dis week busy dengan sukan... sukan sekolah... ayuh, mari kita bersukan bersama-sama... cam tu la ayat budak2 mengajak saya berlari-larian... hahaha... tuk sukan sekolah kali nih, nama saya naik lagi sebagai ajk jamuan/persiapan dewan... aje nama saya aje sure dapat part makanan, sebut makan aje mesti de nama saya.. linda dan makanan, makanan dan linda... huh, tak lama lagi, kedua2 tu pasti sinonim.. macik kantin pon dah kenal... huh, satu hari, ini sudah pasti jadi kenyataan..... linda makanan, makanan linda......!!!! hahahahaha....!!!!
yang mengusulkan isu :

1 comment:

Ombak said...

1 : alhamdulillah syukur kepadanya..akhirnye..ayah linda dah sihat..sebagai anak..kena jaga ar ayah dengan sebaik mungkin..takpa ayah..tiada kite..bagitu gak ar tanpa emak..sape lah kite..

2 : keputusan pengesahan jawatan tu camne..dah kuar ker???arap2 sume ok..insya'allah..

3 : ermm...dah check sume ek kertas pekso bebudak ye..

4 : hihihihik..jd pengapit ye..sume keje die ambik..kesian kat orang lain..tak leh cari makan dah..sbb sume die sapu..hihihihik..sape bakal menjadi milik linda ye..saye..saye...hahahaha...k ar..lupa gak ayat tuh..sblm pergi lebih jauh dan mengarut lagi..pergi ke no. 5 lak..hihihik..

5 : ermm..kan dah kate..sume keje die buat..leh jadi bisneswomen nanti..hihihik..