Thursday, January 29

alahai cik linda...

arini saya hanya ingin menyampaikan mesej dari hati.. aiks.. apa apa-an ni dong...?? hati anda sudah pandai ber-sms kah? hahaha... giler bagus..!!
pejam celik, pejam celik, pejam x celik-celik.. hahaha.. arini dah pon ari khamis 29 januari 2009.. 3 ari lepas saya mengalami masalah kesihatan.. chinese new year punye pasal.. limau mandarinnye pasal.. perut meragam.. badan x sihat.. demam panas, kepala sakit.. paling teruk, marathon ke tandas, berkali-kali, berbelas-belas kali, dan sangat berkali-kali sampaikan eisha dok geleng kepala... huwaaaaaaa... kesian sang perut ini.. apakah salahnye..!! mak kata dok masuk toilet aje smpai nk kempes perut nih... kesiannye awak perut.. maafkan saya tak menjaga dengan baik... huhu..
ahamdulillah, arini dah beransur oke.. tandas saya jeling aje tadi.. hihik.. mesti dia rindukan kedatangan saya.. hahaha.. uiks, cam hampes aje ayat nih.. wakakaka...
lepas men-susun buku2 kanak-kanak yang sudah berjaya disemak, saya pon bersyukur ke hadrat ilahi.. abes gak sume buku2 tersebut.. hurayy dengan bahagianya..!!
so, tiba la saat saya berpeleseran di sini.. ber-sosial bersama anda.. hahaha..
erk, kepada kengkawan blogger sume, sorry yang teramat sebab sudah lama tak jalan-jalan men-tengok blog kalian.. memang terlalu lama.. huh, nak update blog sndri pon tak berpeluang, ni kan pulak nak ber-sosial bersama kalian.. sorry secara kali kedua, ketiga dan seterusnya..

3 comments:

Ombak said...

mintak ar agi..nanti toilet panggil sungguh lak baru tau..huhuhuhuhu

rianafatiha said...

hihik.. saje je tuh..

Ombak said...

tau takut..hahahaha..jamban..panggil si linda tuh..die nak sgt tuh..huhuhuhu