Tuesday, December 23

kengkawan bloggerz-ku sumer


sebagai menghargai kengkawan yang saya kenali ni dunia blog neh, saya dengan suke hatinye ingin memberi anda somting...

************************************************

smoga perkenalan ini terus berkekalan.. I'Allah...!!


kepada kengkawan bloggerz sume, sudila kiranya terima kad pemberianku ini...

wanfadilah/miss clara/anas/kak ecah/kak sufi/kak intan/wana/lis indra/fq/dirfara/serojakejora/fadzlikhan/sir nik/chard/kak ct & cik mat/luth/lepidoptera/cinta dusta/cerana blog/syareena/lieya sayunk/rashid/m.nasri/mohamad azrin/cik rerama pink/


eyh, yang ni je ke??? ada lagi nih... nnti saya cari lagi...!!

9 comments:

Ombak said...

tak leh nak baca yang ini sbb ada terlindung..pe benda entah..tgk mcm pokok2 je nih..huhuhuhu

sir said...

terima kasih..rianafatiha..saya sangat mengharaginya....

lieya shayunk said...

hye riana..
thnx 4da awards..
nice n cumel la...=)

m.nasri said...

INDAHnya persahabatan yg terjalin..lagi INDAH bila disemai dan dibaja, baru la ia mekar sentiasa..Salam indah dari TratakIndah...Kad Ucapan yg cantik..tengkiu!!!!

++wanFaDhilaH++ said...

salam riana..
time kasih award tu yea,,,
chantek..:)
semoga persahabatan berkekalan

Clara Emily Cancer said...

terima kasih banyak..
nice to meet u..
harap persabatan kite kekal di dalam dunia blogger nie.. =)

::SRISUFI:: said...

salam adik Riana..

akak amik hadiah nih...hehehe..
insyaAllah esok akan di publishkan..hehehe...

trima kaseh..ingat gak awk kat akak

pink_butterfly said...

waah, utk butterfly pon ada jugak ya? thanx...nti akan d paste kat blog...=)

rianafatiha said...

assalammualaikum kengkawan sumer.. wah, terharunya..!! ramai yang sudi trime award berupa kad tu ek.. hihik.. time kasih yer.. smoga perkenalan kite terus kekal yer.. I'Allah..!!