Sunday, December 14

♥ mari berlumba ♥

~ kahwin. berkahwin. perkahwinan ~

Sama cam entry sebelum ni, saya sudah membebel tentang cuti sekolah dan majlis perkahwinan.. Cuti sekolah je, kahwin.. sana sini orang kahwin.. Orang kahwin di sana sini.. Di sana di sini.. sana dan sini.. Kahwin, kahwin, dan kahwin lagi.. Asyik kahwin, kahwin, kahwin.. Bape banyak kahwin daa.. Huhu.. Oh, nape la sume orang nak berkahwin masa ini.. erm, Susy pon berkahwin pada hari ini.. Selamat Pengantin Baru kepada Susy..
Pagi-pagi tadi, call noni ajak gi umah Susy.. memula dia kata takleh kua sebab takde sapa nak jagakan baby dia.. Aik?? baby?? bile masa noni berkahwin?? Erm, baby kakak dia.. dia jadik babysitter sekarang nih.. So, kena jaga baby la.. Maka, dengan penuh bersemangat saya terus mengajak beliau berpergian bersama-sama ke umah susy.. Yes...!! Berjaya.. So, kami together-gether ke umah pengantin.. Ops, kami tu siapakah?? Kami itu adalah terdiri daripada classmate sekolah rendah.. Saya, noni, khairil izi, hanapi, hasbullah, zahuri, yoep dan isteri serta angkatan tentera beliau.. HAHAHA..
Sana dan sini juga, kebanyakan kawan sudah pon bertunangan.. Bukankah sangat seronok bertunangan? Mendapat sebentuk cincin lagi.. Tapi saya tak mau cincin.. at least bracelet ok gak.. Wah, Melampau neh! Sangat-sangat melampau kerana meminta seperti ini.. Malulah diri itu secara sedikit.. HAHA.. Tapi biasa la tu bertunangan dengan sebentuk cincin.. erk, mengapa ingin bracelet? kerana cincin terlalu kecillah.. sangat sukar di-detect oleh orang lain.. AHAHAHA.. sekali lagi ber-ketawa dengan ganasnya... Sedarkah kalian bahawa saya sedang berlawak jenaka?? Jangan dituduh saya pisau cukur.. saya manusia.. bukan pisau.. Atau saya juga bukan mata duitan.. Kerana itu sume tidak benar.. T.I.D.A.K...!!

Erk, kepada kengkawan yang masih belom bertunangan seperti saya.. Single but not available.. HAHA.. mari kita berlumba sapa yang akan berkahwin dulu.. yea yeah..........!!
" ayuh kawan-kawan… kita lumba! 1, 2, 3, sapa kawen dulu?? "

***************************************************************

mari mencuci mata men-tengok gambar-gambar ini..
plus / minus:
~tuk meng-tengok gambar secara clear, silala click pada gambar berkenaan..~


sesampai aje kt umah Susy, pengantin dah pon sampai.. Baru nak ber-santap.


tak kire, nak ngaco korang makan gak.. hah, dah malu-malu.. HAHA..


abadikan kenangan bersama kengkawan kelas Darjah 6K..


oke, jangan kelip mata...!!

yeop pon dah de 2 anak.. iyer.. dah 2 orang.. sepasang lagi..!!

lapau.......... lapau............!!


ber-sandaran pada kekenyangan.. HAHAHA..


dis picture saya grab from suzanna julia.. nak tgk gambar dgn lebih banyak, meh jenguk frenster..

3 comments:

ombak said...

takut di ambil orang ke sisa tuh..sampai tak nak lepas..pegang 2 12 belah tgn agi..hehehehe..(**org perak panggil pe ek kat tgn die msa ambil gambar tuh)..ermm..nak berlumba kawen ek...mesti memang ikan lumba...hahahaha...untuk kawn awak..selamat penganti baru 2 ali..:)

Izzi said...

taknak le lumbe..aku nak ko kawen dulu..haha..ble tak?huahua

rianafatiha said...

aiseh.. nak lnda kawen dlu?? erk.. bleh, bleh.. hihik.. ko doakan smoga lnda ceapt bertemu jodoh ek..