Monday, December 1

♥ jatuh cinta secara kemalangan ♥

HITAM PUTIH KEHIDUPAN..

erm, klo tukar jadik kehidupan WARNA PELANGI ok tak..?? huh, terasa semacam bukan?? Seolah-olah hidup ini terlalu indah dan tiada cacat celanya.. Bak seindah dan seceria pelangi.. Kata orang, hidup ni semacam kisah yang difilemkan.. Ada cerita menarik, ada yang sangat menarik dan ada yang sangat-sangat menyedihkan.. kita sendiri seolah-olah macam pelakon.. dan Allah adalah pengarahnya.. so, pilih la.. nak gaya lakonan yang macam mana? Fasha Sandha? Fauziah Ahmad Daud? Fahrin Ahmad?

Kehidupan, kematian, jodoh, pertemuan sume di tangan Allah SWT.. Bagi saya, hidup memang magik.. mungkin pada awal cerita, kisahnya lebih membahagiakan, tapi jangan lupa, ending lak memang tak boleh dijangka.. erm, magical world of disney.. aik, pe kaitan lak nih?? Hoit, kenapakah saya bercakap tentang kehidupan? Siapa saya tuk bercerita tentang ini? Huh, mungkin kerna kepala agak pusing dan tak berapa sihat fikiran ini.. Maka, janganlah susah-susah menulis panjang, saya hanya akan terus menulis apa-apa benda pon yang terlintas dalam kepala.. Dengan itu, mari tutup cerita tentang kehidupan.. HAHAHA..

OK, back to our entry “Jatuh cinta secara kemalangan” .... Accidiently falling in love?? Oh, my god! Apa dah jadik ni?? Saya jatuh cintakah? Ops, dengan sapa yer? Jawab dik, jawab....!! Akceli, bukan jatuh cinta kat sesapa ke hape ke.. Last week, terasa hati nak menjahit.. Hah, sudah..!! Buang tebiat ape anak dara sorang nih.. Tiba2 nak menjahit.. tak penah-penah nak pegang jarum dengan benang, tup tup nak menjahit.. MUAHAHAHAHA...!! Ohh, Ketawa la korang.. KETAWA....!!!

Berita ini juga telah menggemparkan ahli-ahli di rumah..
Kata ayah : tak lama lagi, nnt kita wat bisnes jual manik-manik lak yer..
Kata adek : Hahaha.. baguih gak tuh.
Kata emak : pastu kita leh bukak butik lak.. wah, besh...!!
Reaksi saya : Menjeling, terus menjeling dan menjeling lagi... dalam hati berkata-kata seperti ini.. *Oh, takpe.. tengokla nnt bile design-design manik akak siap.. kompen korang jeles..

~ tengkiu tuk cheq su.. saya blaja secara x langsung kt website akak ~

2 comments:

Ombak said...

orang ni cakap lak : tentu jap je jadi hobi tuh..hahahahaha..:P

Rashid said...

no komen. hehe.. hanya tersenyum jer baca tentang jatuh cinta ni..

.. hehe ( lain jer bunyi ketawa ni..) yup! teruskan usaha murni tu. Saya sokong..buktikan anak Malaysia boleh!!