Wednesday, December 31

dia datang lagi

ntah mengapa sejak akhir-akhir ni saya mengalami masalah kemalasan memblogkan diri.. huh.. apa sudah jadi ni dikkkk...??? ops, sebelum tuh.. ariNI 31hb disember 2008.. 2008 bakal melabuhkan tirainye... wah, ayat..........!! cam besh aje.. HAHAHA..
erm, bangge la korang nyambut tahun masihi.. haaa.. sambut... sambut... bunge api sana bunge api sini..!! huh, xde maknanye... oke, jangan marah-marah.. eyh, cik linda tak marah-marah la... mna ade.. sekali lagi oke.. jangan cakap benda-benda yang leh timbulkan kemarahan dan kekeliruan orang ramai.. nanti kepala makin pusing.. makin penat.. bertambah penat...
perkataan oke ku ulang sekali lagi.. HAHAHA..

oke, nak tau nape saya menjadi agak kemalasan? selain sebab mengalami kepenatan, kesakitan kepala, kekurangan waktu ( 24 jam pon kire kurang.. tah pape aje ), laptop kesayangan saya pon agak semakin men-slow dan juga semakin kerap ter-hang.. gile bosan klo laptop ni wat pasal.. nak tunggu dia oke.. huh, cam nak memberontak lak dia nih.. HUHU.. ni la salah satu sebab utama kenapa saya maleh nak meng-online sejak kebelakangan nih... nape ekk jadi lagu nih...??? sesapa yang tau, meh la kasi tips...

sejak last entry aritu, saya tak online.. tapi yang beshnye.. saya dapat 2 award la... wahhh.... ni yang nak menari skit.... meh menari bersama-sama...!!!



yeaaa YeeaaaaAAhhh....!!! sonotnye... dapat award la... hihik... Hoi linda perasan bagus aje..!! maklumla dapat 2 award sekaligus.. hahaha....!! ahhhhh, suke ati saya la nak berlagak ke tak.. yang penting saya dapat award.. meh nak men-tayang award-award yang saya dapat..




ni award dari kenalan baru.. baru aje knai.. ISYARiNA namanya.. cik adik berbintang Gemini ni org johor.. hah, spa2 nak knai leh aje.. meh ramai2 kite g bloG dia..

satu lagi nih dari SIS TERA.. tak dpt nak copy sebab salu aje hang time d melawat blog sis.. huhu..
yang ni lak dari KAK SUFI... samat taun baru akak... tanx so much for dis card..



time kasih bebanyak yer.. secara pukal terima kasih saya ucapkan kepada kalian sume.. saya hargai sangat-sangat.. klo de lagi, leh la kasi saya lagi eyh.. hahaha.. dengan muke x malunya dia nih meminta.. adoyaiii............!!
apa pon, kepada kengkawan mayaku sekalian.. saya ucapkan selamat menghadapi hari-hari mendatang.. teruskan berusaha, tingkatkan dan mantapkan kualiti diri... dan yang penting, kurangkan kontroversi... HAHA.. gua pinjam ayat lu la abg wahid.........!!
zaaaaaassshhhhhhhhhhh....!!

1 comment:

ombak said...

malas sbb byk keje ar tuh..huhuhu