Sunday, December 7

♥ aku dan dirimu ♥

Alang-alang dah de komen yang mengatakan bahawa sejak akhir-akhir ini saya terdorong tuk berbicara soal cinta, kawin, suami dan seangkatan dengannya.. maka dengan itu, saya akan meneruskan lagi entry-entry yang manis ( sweet ) tuk dibicarakan.. tak cukup dengan itu, ada gak la gosipssssss liar ( menunjukkan terlalu banyak gosip.. HAHA ) yang menyatakan bahawa saya telah bertunang..

weh, linda.. aku dengar ko dh bertunang eyh?? Sampai ati ko x jemput aku..

~ uish, mna ko dapat cite nih?

Ada la dr informer aku.. tul ke?

~ erk, ko salah upah orang la beb.. salah tu..

Saya pon pelik.. mna punye informer tak berkualiti yang dia upah.. HAHA.. saya bertunang?? Saya mengikat tali pertunangan?? Bermain dengan tali pon tidak.. ini pula nak ikat mengikat.. hihik.. alahai, saya bukannye artis tuk digosipkan.. buang masa anda saje.. anda la.. ANDA..!! sudah tu anda, jangan buang masa BERGOSIPAN lagi.. mari membaca perenggan seterusnya..

Pada entry kali ini, saya dengan suka hati ingin mempromosikan lagu sebarang.. AHHH, lagi-lagi lagu seberang...!! xde kah lagu negara sendiri.. huh, suka hati saya la.. blog ini kepunyaan saya.. klo tak suke, silakan out..!!

Pertama kali telinga saya mendengar lagu ini, saya sudah mula jatuh cinta.. dan seperti biasa, bila telinga begitu serasi dengan muzik ini, lagu ini terus kedengaran berulangkali.. berulang-ulang kali.. sangat berkali-kali.. HAHA.. sampaikan Eisha pon sudah KEHAFALAN liriknya.. lagu ini juga ditujukan khas untuk si dia.. untuk awak la.. erm, memang tuk AWAK..!! jaga sungai tu bebaik yer.. jangan hilangkan BESInye.. hihik..

Ari Lasso ft. Bunga Citra Lestari

Aku dan Dirimu

Tiba saatnya kita saling bicara

perasaan yang kian menyiksa

Tentang rindu yg menggebu

Tentang cinta yang tak terungkap

Sudah terlalu lama kita berdiam

Tenggelam dalam gelisah yang tak tereda

Memenuhi mimpi mimpi malam kita

Duhai cintaku sayangku lepaskanlah

Perasaanmu rindumu sluruh cintamu

Dan kini hanya ada aku dan dirimu

Sesaat di keabadian

Jika sang waktu bisa kita hentikan

Dan sgala mimpi mimpi jadi kenyataan

Meleburkan semua batas

Antara kau dan aku….

Kita

Duhai cintaku sayangku lepaskanlah

Perasaanmu rindumu sluruh cintamu

Dan kini hanya ada aku dan dirimu

Sesaat di keabadian

Duhai cintaku sayangku lepaskanlah

Perasaanmu rindumu sluruh cintamu

Duhai cintaku sayangku lepaskanlah

Perasaanmu rindumu sluruh cintamu

Dan kini hanya ada aku dan dirimu

Sesaat di keabadian


ingin dengar / mendonload klik sini

4 comments:

BurungBelatuk said...

Tu tandanya kengkawan doakan moga awak cepat dapat tarik tali la kot...ke3

rianafatiha said...

amiinnnnnnnnnnn... semoga doa mereka dan mereka dan mereka-mereka termakbul.. hihik..

OmBak said...

ermm..rasenye mcm lagu ni je yang bunga nyanyi best sgt...tak tahu ar sbb berduet dgn ari lasso ke atau lirik lagu ini..tu yang budak tu jiwang2 dgr lagu nih..hehehehehe...

rianafatiha said...

HAHA.. jiwangzzzz...!!!