Monday, November 24

♥ men'design' header ♥

Pada awal pembabitan saya dalam industri ini, ( adush, cam intrview siti nurhaliza lak, hihik..) saya memang tak pandai buat header blog secara sendiri.. Jadi saya dengan sesuka hatinya telah merembat orang punya.. ( dan saya amat percaya anda juga pernah lakukan mungkin)..

Kali ini saya akan membawa anda ( ececeh, seperti cikgu membawa anak-anak murid gi melancong lak.. muahaha.. ) meninjau beberapa koleksi header yang telah berjaya direka dengan secara tekun, penuh bersemangat dan secara bertungkus lumus malam semalam..

~ jangan lupe tinggalkan komen atau cadangan yer ~

13 comments:

@LiYaNNuaR said...

nice header... suka yg no.2 itewww...

rianafatiha said...

tanx liyana... saya pon terSUKE yang itu.. hihik..

misZ87 said...

yg n0.3 tu pun cntek gak..but better lg yg n0.2...cantek2..:)

misZ87 said...

asal bL0g sy xLeh nk wat Header ek..dl bLeh jer..xphm btL..bLeh tLong phm kn x?

Ecah said...

canteknyerr yg no2 jugak.. no wonder tuannyer pun pilih yg itu.. hihihi!!~

rianafatiha said...

misZ87~tgk kt layout setting..
ecah~yg no 2 mmg santek.. hihik..

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

semua cantik...

ombak said...

tapi saye suke yang takde dalam ni...gambar pelangi...hihihihihi...pemandangan yang cantik..

rianafatiha said...

tu mmg original santek...

ombak said...

hehehehe..mcm tuan empunye blog nih..hihihihihi

SAwAH said...

semua xcantek, hahaha!!!

rianafatiha said...

cis........ saje je tau ngutuk owang... huh..

syareena said...

semua cantik2,
nak oder leh hehe