Tuesday, November 4

♥ bila RINDU ♥

[Bila Rindu] - Tajuk lagu Ruffege.. Yeah, sesedap ati saya aje nak sumbatkan lirik lagu kat blog nih.. Bukan utk mempromosikan lagu ni, BUKAN.. bukan juge bertujuan memanjangkan entry, tapi utk diri saya sendiri.. eyh, tgh rindu ke? iskh.. xde la..

"dikeheningan malam,termenungku berseorang..
tak lena mata dipejam..
terdengar suara terngiang..
suara merdu yg di sayang..
bagai kau di depan mata..
ku capai tapi tak kena..
sukarnya memendam rasa..
ingin ku luahkan kata
bila rindu,terkenang mu siang terasa sayu..
syahdunya jiwaku bila malam,makin kelam..
jauh terbang diriku melayang..
aku rindu,sentuhan mu ku rasa sayu..
inginkan jiwamu selubungi,jiwa ini,bawa ku dlm pelangi..
melepasi segala hati ini........

tgh layan blues ke? adakah dri ini memiliki sifat jiwa2 @ minah jiwang? tak.. TIDAK sama sekali.. mna de jiwang karattzzz.. dlm bab melayan perasaan ni, saya dikategorikan sebagai ROMANTIK... muahahaaha.. romantik kah? HUH, npe? jelez? suka ati saya la nk bebel ape lagi.. Saya yang menguasai blog saya sendiri.. ( apakah kategori diri ini? berlagak kah )

akceli.. mlm ni mmg xde pe yg nk di'share'kan.. tu yg termenung sana, termenung cni.. mncari ilham yg x kunjung tiba.. ilham balik kampung agaknya.. huhu.. bukak winamp terdengar lagu nih.. scara x langsung berjaya menghasilkan entry hasil daripada pendengaranku yang mantap.. dlm lirik tu dia suh "bawak dlm pelangi".. wah, cne tuh?? kengkadang sesetengah lirik lagu ni melampau tahap gunung everest gak kan.. Aik, GUNUNG EVEREST?? adakah kite sedang belajar GEOGRAFI?? Har har har… saya dah tergelincir dari landasan... Apa ke halnya saya bukak cerita ni sume... Uhuhu…
salah satu entry sampah yang brjaya dihasilkan untuk tatapan semua... jam skg menunjukkan kul 23.42... mata sudah x mampu utk ditongkatkan lagi.. maka, saya ingin menamatkan entry sampah pada malam ini... samat mlm... tamat... akhir skali, T.A.M.A.T... dah tamat la...

6 comments:

Ombak said...

dengan kate lain jiwang romantis..hihihihi..ada ke tetiba kuar tajuk bile rindu...bile duk termenung sini..termenung sana..tetiba kuat bile rindu..tu nak kearang pop jiwang..kalau rock jiwang lain..hahahahahaa..(ape yang aku membebel nih..hentam je laa belalang)

rianafatiha said...

hahahaha.. ni pon cm dh nk gile2 cm saya aje..

Ombak Tak Tahu said...

hahahahahaa...tapi tak terjadi gile agi..bagus g jumpa doctor..doctor kate masih waras...huhuhuhuhu

rianafatiha said...

silap2 doktor yg cek awk tu pon x bape betoi gak.. muahahaha..

Ombak Tak Tahu said...

hahahaha...sedap kate kat doctor..nanti ar..bile die sakit..nak soh doctor cucuk pakai jarum pangjang...hahahahaahhaha

rianafatiha said...

uish.. jgn la doakan saya sakit...