Monday, October 13

its time 4 DRAWING...!!

Ok , nak kenal peribadi diri anda ?
Try this out ! What you have to do is only to draw a view, only a simple one, and no need to colour . Ok , here’s how this psycological game goes ….
BUT BEFORE THAT, I WOULD LIKE TO REMIND YOU, THAT YOU HAVE TO DRAW A SCENERY WITH ALL THESE ‘THINGS’ THAT YOU HAVE TO DRAW… OK , FOLLOW MY INSTRUCTIONS !
1. Lukis gunung . ( it doesn’t matter , how high , or how many you want to draw , or how it looks like )
2.Lukis matahari . ( tak kisahlah nak lukis macam maner )
3. Lukis sungai.
4.Kemudian lukis batu ( anywhere you want to put it , or how many you wanna draw )
5.Then , lukis sawah padi.
6. Then , lukis rumah.
7. Hmm…kemudian lukis pokok (letaklah kat maner pun)
8. After that , lukis bunga ( nak lukis sekuntum-sekuntum ker , setangkai-setangkai ker , atas rumah ker , bawah rumah ker , terpulang ! )@};-
9. Kemudian lukis burung ( terpulang nak lukis banyak maner )
10.Akhir sekali , lukis ular ( seekor jer ye ! Letaklah kat mane-mane pun )

OK, DAH SELESAI MELUKIS.. JOM KITE LIHAT APA TAFSIRAN LUKISAN ANDA !!!
1. Gunung melambangkan cita-cita dan impian anda . Setinggi mana gunung yg anda lukis , setinggi itulah impian dam matlamat , dan cita-cita anda !
2. Adakah matahari anda bersembunyi di sebalik gunung ? Jika begitu anda seorang yg pemalu dan kureng berani berhadapan dengan orang ramai ! Jika sebaliknya , tahniah … kerana anda berani menyarakan pendapat , dan berani bersemuka dgn sesiapa pun . ( tapi jgnlah over-over ye ! )
3. Ok , sungai . Sekiranya anda melukis sungai dari puncak gunung , bermakna , apabila anda ditimpa sebarang masalah , anda akan mengkaji apakah sebenarnya punca masalah anda iutu . Ringkasnya , anda seorang yg teliti.
4. Jika batu yg anda lukis , di dalam sungai , ini bermakna anda seorang yg emosional ! hehe.. relak laa… dan jika sebaliknya , andalah penyeri seluruh alam !
5. Jika sawah padi anda nampak luas dalam lukisan , ini bermakna anda seorang yg berpandangan jauh .
6. Rumah yg anda lukis melambangkan diri anda sendiri ! Sekiranya rumah anda nampak … well…kureng elok , so , muhasabahlah diri anda ok ? good luck !
7. Apabila anda melukis pokok lebih tinggi dari rumah, ini bermaksud, anda seorang yg sgt pentingkan keluarga!
8. Sekiranya anda melukis bunga, setangkai demi setangkai, dan bukannya sekuntum-sekuntum , anda seorang yg setia !;))
9. Ok , jika anda melukis burung lebih dari 4 ekor , ini bermakna anda ialah seorang yg mementingkan persahabatan . >:D<
10. And finally , ular . Itulah jodoh anda !!! Jika ular yg anda lukis berdekatan dengan rumah yg anda lukis tadi , ini bermakna , jodoh anda berada dekat dengan anda ? jadi , hehe… siapakah dia ?
OK , TERPULANGLAH KEPADA ANDA SAMA ADA HENDAK PERCAYA ATAU TIDAK . WELL , IT’S JUST A PSYCOLOGICAL GAME ANYWAY ! WELL THEN GOOD LUCK ! AND DON’T FORGET TO PLAY THIS GAME WITH OTHERS ! ;;)
huhu.. look at my drawing.. cm klako aje.. dak tadika lg cantek..

No comments: