Wednesday, October 22

demam la pulak..........

petang smlm steady aje lg.. lepak2 kt kdai.. tlg mak tu ini.. siap leh masak agi.. masuk aje pas asar, ari ujan lak.. lebat.. badan dh rsa laen macam.. sejuk gile..
gtau bonda trsayang,
" mak, akak rsa sejuk la.. mak x sejuk ke? "
mak kta, " amik la sweater pkai.. mak ok.. "
aku pun cari la sweater dlm blk kt kdai.. cari punye cari.. jmpa sweater eisha aje.. nk wat cne.. bedal aje la.. sejuk noo rsanya.. siap mnggigil lagi.. x pnah2 rsa cmni..
ayh kua g mna tah.. nk x nk dlm sejuk2 tu trpaksa la aku mlayan customer yg dtg..
ujan2 cmni org lapor la.. aku g lap meja, kerusi ( ujan.. kdai mkn tu open, so tempias la ).. pastu aku amik order.. time dorg order mknn tu, aku dh wat muke seposen.. tgn pun mnggigil aje.. lantak kowang la kowang nk kta pe.. huhu..
msa eisha balik dr skola agama, time tu dh xleh thn dh..
sejukkkkkkkkkkkkkk......!!!! eisha pun kta muka aku dh pucat.. aku tgk jari aku dh biru2.. aiseh, cm melampau lk sejuknye.. tp tula knyataan.. kebas2..
amik wuduk, zuuuuuuppppppp... tetiba sakit kpala..
Dah 4 bijik panadol aku telan.. dulu, aku ni xde masalah nk mkn ubat. Mungkin sebab aku dh trbiasa dgn ubat2 sejak aku 15 tahun. eyh? mcm kronik aje pnyakit aku? huhu.. xde la.. Dulu migrain truk.. ubat cam2 jenis ade.. la ni dah kureng skit.. tu yg cm x reti nk mkn ubat.. klo leh mmg xnk mkn ubat dah.. tp nk wat cne.. dah demam.. trpakse la.. Mlm tadi tido pon terbatuk-batuk.. tdo awl, tp kul 12 lebih dh trjaga.. so, aku mnmpang kasih pd yg sudi la.. huhu..
Pagi tadi bgn tdo, muka merah padam.. Tekak pon perit.. Kepala pusing lagi.. pas subuh tido balik...............!!!!

No comments: